zaterdag 6 juni 2015

Welkom!

Hallo lieve mensen, ik ben een nieuwe blog begonnen omdat op mijn oude blog alleen gedichten staan.Aangezien er, mits goedgekeurd door boekscout, een gedichtenbundel van mij uit gaat komen mag ik die gedichten niet meer publiceren. Heeft met bepaalde rechten te maken.En bovendien….ik wil weer eens iets anders. Iets om mensen te laten weten wat ik meemaak als autist. Ik zei zojuist dat ik dus als het goed is een gedichtenbundel ga uitbrengen. Het klinkt vast voor jullie lezers weinig enthousiast. Maar ik ben wel heel blij, echt heel blij als ik mijn bundel daadwerkelijk in handen heb.Hier zit nu net de valkuil. Wel enthousiast zijn over iets maar het niet goed kunnen uiten. Zeer zeker een autisme kenmerk. Voor mij telt die zeker te weten.Hoe vaak kom ik geen hele enthousiaste berichten tegen op facebook. Ik wil me ook zo kunnen uiten, maar dat lukt me niet. Zo lijk ik saai over te komen maar dat ben ik echt niet. Ik laat het gewoon niet echt merken.Maar nogmaals: Ik ben echt happy met “mijn gedichtenbundel” Na 17 juni meer over de eventuele gedichtenbundel aangezien ik dan naar de auteursbijeenkomst in Soest ga. Wordt best spannend maar wel heel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten