dinsdag 29 december 2015

Hoe 2015 voor mij was

Ook ik "scrol" in mijn hoofd door 2015 heen.
Ik probeer de belangrijkste dingen er uit te halen die ik heb mee gemaakt dit jaar.


  1.  Overgestapt naar Prisma en dus weg bij Amarant. En dat was en is nog steeds een hele goede keuze geweest. Deze begeleiding is veel beter!
  2. Een gedichtenbundel uitgebracht! (Gedichten á la auti).
  3. Voor het eerst samen met Myrthe op vakantie geweest naar Den Haag.
  4. Naar Within Temptation (in de Schouwburg in Tilburg) geweest samen met mijn vriendin.
  5. Gestopt met vrijwilligerswerk in de Ruilwinkel.
  6. Nu sociale activering aan het doen bij Prospects @ Work. 
  7. Mijn broer (heb er 3) die gelukkig weer contact heeft met mijn ouders! Ben ik blij mee!
  8. Mijn moeder waar het gelukkig weer iets beter mee gaat nadat ze in het ziekenhuis heeft gelegen.
Er zijn nog wel meer kleine dingen gebeurd maar ik onthoud niet alles en ik denk dat de 8 punten die ik heb genoemd voor mij toch wel het belangrijkste waren.

Het jaar is zoals ieder jaar weer vlug voorbij gegaan. 
En of ik nog goede voornemens heb? Nee, ik doe er niet aan. Ik zie wel wat het jaar brengt. En vaak doe ik toch dezelfde dingen dus waarom zou ik dan voornemens moeten hebben?
Toch had ik voor 2015 wel een aantal voornemens bedacht. Hier zijn er 2 van uitgekomen.
Maar voor 2016 laat ik het allemaal maar voor wat het is. Proberen wat meer mindfulness te zijn en meer in het nu te leven lijkt me de beste manier.
Ik hoop wel dat 2016 een beter jaar gaat worden op deze wereld.
Meer respect, elkaar meer helpen, meer naar elkaar luisteren, meer vrede!
Dat 2016 maar een mooi jaar mag worden! 

Fijne jaarwisseling en een heel gelukkig nieuwjaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten