dinsdag 22 december 2015

Mijn bucket list

Het wordt vaker gedaan, en omdat ik zin had om een bucket list te maken wil ik deze delen met jullie.
Mijn bucket list heeft doelen/dromen die misschien wel niet uitkomen maar ook wat doelen/dromen die zeker te weten best gaan lukken.

Ik ben een beelddenker, werk daarom graag met afbeeldingen, dus ik ga afbeeldingen bij de dromen zetten die ik op google heb gevonden. (Dus de bron van alle afbeeldingen is bij deze: Google) ;) 

Ik heb 14 dromen op mijn lijst. Ik ga ook bij iedere  droom een kleine uitleg geven waarom ik dit zo graag wil doen.
Hier komt ie:






1. Een cheetah een knuffel geven. Ik vind ze al heel lang één van de mooiste roofdieren. Uiteraard wel een baby cheetah. Het is en blijft een roofdier. 

2. Vliegen. Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten. Lijkt me een ware belevenis om dit mee te maken.
3. Ik droom al heel lang om naar dit land te gaan!

4. De Baron 1898. Als ik in de Phyton en Joris en de draak durf moet ik hier toch ook wel in durven. 


5. Een betaalde baan. Als het lukt. Ik ga er wel voor.

6. Een mooi feest organiseren voor als mijn ouders over 3 jaar 50 jaar zijn getrouwd. Hoop dat ze dit echt nog mogen mee gaan maken.

7. Meer geld ophalen dan de afgelopen collecte. Van 1 t/m 6 februari 2016 mag ik weer op pad voor het goede doel.

8. Naar Londen samen met Myrthe. Dan wel met de boot. 

9. Een gokje wagen, wel met een beetje geld. Ik ga geen honderden euro's spenderen hoor. Al hoop ik dan die honderden euro's te winnen voor o.a. goede doelen. 

10. Met mijn beste vriendin naar Schotland. Mijn vriendin is hier geweest en ik vond haar foto's zo prachtig dat mij dit een zeer mooi land lijkt.

11. Een paar lieve vrienden waar ik mee kan afspreken. Een soulmate zeg maar. Waar ik altijd bij terecht kan en andersom ook. 

12. In een boomhut voor een paar dagen/weken. Even weg van alles en heerlijk genieten van de stilte en de natuur. 

13. Me inzetten als vrijwilliger voor dit prachtige doel. Peace for the world! 


14. Figureren. Ben al zolang "verslaafd" aan deze serie dat het me een te gek idee lijkt om op de set aanwezig te zijn. 




Best veel dromen heb ik dus. Genoeg te doen in mijn leven. Of het nu wel of niet uitkomt, dromen hebben is altijd goed. Je weet immers nooit wanneer het je tijd is. Misschien word je wel 100. Dan heb je op deze manier altijd iets bijzonders om naar uit te kijken naast het gewone dagelijkse leven. Best een beetje bijzonder dat dit uit mijn mond komt. Ik die het liefst zoveel mogelijk structuur wil hebben en niet van te veel veranderingen houdt.

Maar als ik weet wanneer ik iets van deze lijst kan plannen heb ik er geen moeite meer mee.
Ik vind het ook wel prettig om eens iets nieuws te ondernemen al kost het wat spanning maar dat weet ik van mezelf. Dus hou ik er voor mezelf rekening mee. 
Al met al vind ik mijn bucket list best oké!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten