dinsdag 8 december 2015

Laat de aarde niet barsten

Bijna iedere dag denk ik over het leed dat de aarde wordt aangedaan.
Dat onschuldige lieve, geweldige dieren het moeten bekopen met de dood. Wij hebben allen recht om hier te leven,
Niet alleen de mens. En wat doet de mens? Juist, zichzelf ook vernietigen als we zo doorgaan met leven.
Daarom respecteer ik de mensen die wel opkomen voor de aarde. Zoals het Wereld Natuur Fonds. 
Of mensen die op hun minst nadenken over de aarde zoals die wordt als er niks veranderd.
Die dit ook zo niet langer kunnen aanzien.
Kom op, word wakker en denk op z'n minst na over de aarde die in het heelal aanwezig is. Wij zijn de enigen die leven in dit zonnestelsel. 7 miljard mensen op een planeet. Daarbij nog alle dieren, en al het andere wat bloeit en groeit.
Meer is er niet. Zouden we dan niet trots moeten zijn? 
Dat wij dit überhaupt mogen beleven? Wees daarom blij en vriendelijk met elkaar. Respecteer elkaar.
Respecteer alles wat de aarde ons geeft. Geef de aarde door aan andere generaties.
Ja dit zeg ik, mijn mening. Daar is over nagedacht door mij. En mensen met autisme denken veel en goed na over alles. Neemt niet weg dat mensen zonder autisme hierover minder zouden denken. Begrijp me niet verkeerd. Maar in mijn geval heb ik heel goed nagedacht en daarom wilde ik hierover een blog wijden.. 
Ik zeg PEACE FOR THE WORLD.


Op woensdag 16 december komt op NPO 1 een thema-avond om 21.30 uur. Dit heet: Zet de aarde op 1.
Hier ga ik uiteraard naar kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten