dinsdag 8 december 2015

Werken bij Prospects @ Work

Woensdag 2 december heb ik voor het eerst gewerkt. Vandaag, 8 december was de tweede keer.
Ik ga nu vertellen over de eerste keer dat ik daar kwam.
Ik vond het wel wat spannend om te gaan, maar dat heb ik bij alles wat nieuw is dat ik een gespannen gevoel krijg.
Ik moest om 13.00 uur er zijn. Ik kon bij "De Ontmoeting" aan de slag.
Daar kun je heerlijk creatief bezig zijn. Ik ben nu begonnen met een schilderij te maken.
En zal ik je wat zeggen? Schilderen geeft veel rust, heel veel rust.
Een paar uur bezig zijn met iets wat meer dan leuk is. Je gedachten gaan echt even weg, nou ja ze zijn er wel, maar je gaat niet overal aan denken.
Bovendien zit er geen tijdsdruk op. Vandaag ging ik gewoon weer verder met het schilderij.
Ik heb het schilderij af en zal hieronder de afbeelding van mijn schilderij plaatsen.
De ruimte waar creatief wordt gedaan is ook erg gezellig. Bijna huiselijk. Een sfeer die je zelf moet ervaren om te weten waar ik het over heb.
Ik heb het daar echt getroffen, en niet ver van huis. Een kleine 10 minuten fietsen en dan ben ik er al. Volgende week ga ik iets doen met foam clay. Nog niet eerder mee gewerkt dus ben benieuwd.
Ik zal eerst een afbeelding plaatsen wat ik zag als inspiratie voor mijn schilderij. Die afbeelding heb ik van Pinterest. Uiteindelijk heb ik toch een heel andere en eigen stijl bedacht. Al hoop ik nog wel eens een afbeelding van Pinterest bijna het zelfde na te maken.
Dit is mijn inspiratie, komt van Pinterest

En deze heb ik gemaakt!!!



Al met al vind ik het dus heel leuk om 1x in de week te gaan. En volgend jaar (over een maand al) ga ik misschien uitbreiden met nog een dagdeel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten