woensdag 29 juli 2015

Mijn boek is er!

Het allereerste exemplaar heb ik zojuist per post via Boekscout aangekregen!
Heb alleen, om de spanning er voor mezelf er nog in te houden, het pakketje nog niet opengemaakt.

Zal jullie eerst de e-mail hierover laten lezen, die wil ik jullie niet onthouden.
Ik kreeg deze mail gisteren aan.

Beste Saskia,

Het eerste exemplaar van je boek is naar je onderweg. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Mooi moment. Geniet ervan!

Het exemplaar dat je ontvangt, is de allereerste echt geprinte versie. We hebben dit exemplaar bekeken, en het op grond daarvan geschikt en gereed verklaard om binnenkort in de verkoop gebracht te worden.


Veel plezier met je boek. Behandel dit exemplaar met het volste respect. Het is namelijk echt de allereerste versie, en het is ook de eerste bekroning van al het werk dat je erin hebt zitten. We hebben het met alle plezier op de bus gedaan.

*Opent nu het pakketje* 

Echt wel cool! Gewoon een boek met mijn naam er op! En op de achtergrond mijn pasfoto. En dan alle gedichten die ík heb geschreven! En wat te denken over de cover die ik heb uitgezocht op 
www.fotolia.com

Kreeg al tranen in mijn ogen, dus toch (wel van blijdschap uiteraard. 
Niet dat jullie verkeerde gedachten krijgen en denken dat ik mijn boek niet leuk vind).In eerste instantie dacht ik even dat het me niets deed omdat ik de cover en gedichten al had gezien in een pdf bestand.
Maar niets is minder waar.
Komt vast omdat ik het boek nu in mijn handen kan vasthouden.
Er doorheen kan bladeren en wetende dat andere mensen dit boek ook binnenkort kunnen bestellen.

Hieronder nog enkele foto's van een blije en zeer tevreden dichter!


De envelop met het boek er in (heb uiteraard wel mijn adres weggelaten)

En de spanning wordt groter

Kaart die er bij zat

Voorkant van mijn gedichtenbundel

Binnenkort is het boek  te bestellen voor de geïnteresseerden. Als ik meer weet dan horen jullie dat weer van mij.
En voor wie zijn/haar e-mail heeft gegeven en toestemming aan mij heeft gegeven, krijgt nog een mail van boekscout ter zijner tijd. Zal in ieder geval niet meer lang duren.

Nu eerst volgende week genieten van een aantal dagen vakantie samen met mijn dochter.
Na mijn vakantie komt er weer een nieuwe blog, ergens rond half augustus. Dan zal ik over de vakantie vertellen. 
Fotolia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten