zondag 20 augustus 2023

Mijn zomervakantie

 Ik heb 2 weken zomervakantie gehad, morgen, 21 augustus weer gaan werken.

Ik weet niet of een ander vindt of ik genoeg gedaan heb, maar ik mag eigenlijk toch niet klagen.

1. In Leiden geweest, samen met mijn moeder, broer en dochter, met de trein.

2. In Vlissingen geweest met een goede vriend, met de auto.

3. In Reuver geweest, samen met mijn broer en dochter, ook met de trein.

4. Nog wat kunnen lezen

5. Een paar gedichten gemaakt, waar ik blij mee ben, want mijn inspiratie is vaak ver te zoeken. En als ik weer ga werken dan lukt het helemaal niet meer om te dichten, daar baal ik wel van want dichten is toch wel vaak mijn passie.

Ik heb toch nog wel wat een vakantie gevoel, want 26 augustus ga ik met mijn dochter ook nog naar de Efteling toe.

Ik zou ook nog afspreken in de vakantie, dat heb ik met mijn goede vriend gedaan, toen we naar Vlissingen gingen. Na de vakantie ga ik ook nog op woensdag met een vriendin afspreken.

Opruimen heb ik helaas niet meer gedaan, maar dat kan ik altijd nog doen in een weekend. Ik zou ook nog naar Eindhoven of Den Bosch zijn gegaan, maar dat is er ook niet meer van gekomen.

Toch mag ik niet klagen over mijn vakantie.

En waarschijnlijk hebben mijn dochter en ik volgende zomervakantie een heel leuk vooruitzicht.

Met Autitravel naar het buitenland. Misschien naar Duitsland.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten