vrijdag 2 juni 2017

Ik mag figureren!!

Ik moet eigenlijk mijn bucketlist eens gaan aanpassen. Zie link: Bucketlist.
Maar nu komt nr. 14 van de bucketlist wel uit!
Ik mag gaan figureren in Goede Tijden Slechte Tijden!!! Hoe gaaf is dat!
Ik heb me een tijdje terug aangemeld bij "In the picture" Daar staat ook met regelmaat dat je je kunt opgeven om te figureren in GTST. Dus ik me aangemeld. 
En nu hebben ze mij gekozen. Ik moet dinsdagmiddag 6 juni bij het gebouw zijn waar GTST wordt opgenomen, in Amsterdam.
Ik heb er zoveel zin in. Al vind ik het uiteraard ook wel wat spannend wat me te wachten staat.
Dus ik kom op tv, al is het maar een paar seconden, maar toch zie je me. Ik weet nog niet wanneer het uitgezonden gaat worden, GTST heeft namelijk ook een zomerstop. En alles wordt enige weken van tevoren opgenomen. 
Er zijn ook regels, zo mag ik niet met acteurs die ik tegenkom op de foto en er ook niks tegen zeggen. Maar och, dat maakt me helemaal niks uit, het idee dat ik meedoe voor enkele seconden vind ik al heel wat!
Wordt vervolgd.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten